Druk wielkoformatowy w Warszawie

druk-wielkoformatowy-warszawa

Firmy działające lokalnie w Warszawie i okolicach, często zastanawiają się nad odpowiednią formą reklamy, która pozwoli zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność.

Agencje reklamowe proponują w takich wypadkach reklamę wielkoformatową w Warszawie. Jest to atrakcyjna i skuteczna forma reklamy. Jednak zanim dumnie zaprezentujemy nasz produkt, wykorzystując reklamę w postaci outdooru, najpierw musimy udać się do drukarni.

Do wyboru są różne formy druku wielkoformatowego w Warszawie.

Rodzaj druku wybieramy w zależności od naszych potrzeb i zasobności portfela. Może to być druk lateksowy wykorzystujący barwniki na bazie wody i przyjazny dla środowiska. Sprawdza się w zamkniętych pomieszczeniach. Jeśli szukamy czegoś trwałego, to drukarnie proponują druk solwentowy. Minusem takiego rodzaju druku jest duża szkodliwość dla środowiska ze względu na zawartość rozpuszczalników.

Jednak z powodu dużej odporności na czynniki zewnętrzne, ta forma druku wielkoformatowego w Warszawie jest bardzo popularna.

Dla osób, które dbają o środowisko, istnieje alternatywa w postaci druku ekosolwentowego. Jest to druk mniej trwały, ale bardziej przyjazny dla przyrody i człowieka. Do grupy reklam bazujących na druku solwentowym zaliczamy m.in. wielkoformatowe siatki mesh, banery o długim okresie ekspozycji, przydrożne tablice reklamowe, plandeki samochodowe.

Kolejna propozycja dla druku wielkoformatowego w Warszawie to druk utrwalany promieniami UV. Jest to druk o bardzo wysokiej jakości, zbliżony do precyzyjnych wydruków fotograficznych. Daje możliwość druku białego jako poddruku pod grafikę właściwą. Wykorzystywany w druku bezpośrednio na szkle, czy na płytach laminowanych. Zaletą tej formy druku jest wysoka odporność na zjawiska atmosferyczne, temperaturę i promienie UV. Jeżeli o wyborze formy druku decyduje cena, to najdroższa jest opcja druku lateksowego, a najtańsza druku tzw. hardsolwentowego. Nie bez znaczenia jest też trwałość i odporność materiału. W tym przypadku troska o środowisko zazwyczaj przegrywa z ekonomią.