Obrusy hotelowe

Obrusy hotelowe

Goście hotelowi pragną czuć się w hotelu swobodnie i komfortowo.

Wymagają, żeby zawsze wisiały w łazience czyste ręczniki, a na łóżku była świeża pościel, szlafrok i pantofle.  Klienci hoteli zwracają  uwagę nie tylko na czysty i piękne urządzony pokój, ale także na łazienkę. Wymagają, aby była przytulna, elegancka, zawierała prysznic lub wannę.  Dla wielu osób pierwszą czynnością po wejściu do pokoju hotelowego jest wykąpanie się. Chcą odświeżyć  podróży, przygotować na ważne spotkanie, czy do spędzenia w zaplanowany przez siebie sposób w trakcie  urlopu. Ręczniki hotelowe są niezwykle ważnym elementem wyposażenia łazienki hoteli lub pensjonatów.

Ładny ręcznik z logiem hotelu jest  cennym materiałem reklamowym. Klient z niego korzysta i zapamiętuje markę, czasami bierze na pamiątkę.

Ręcznik hotelowy z znakiem firmowym  świadczy o poważnym traktowaniu gościa, który dostaje wszystko, co jest mu potrzebne podczas pobytu w hotelu Właściciele hoteli dokładają wszelkich starań o to, aby cały pobyt zadowolił, nawet bardzo wymagających klientów.  Gość hotelowy musi być uradowany nawet z ręcznika, który wisi w łazience. Osoby nocujące w hotelach oczekują, że noc będzie dla nich czasem relaksu i odpoczynku. Ważne jest nie tylko komfortowe łóżko, ale także idealnie czysta i często przebierana pościel hotelowa. Prześcieradła, kołdry, poduszki muszą być bardzo wygodne, koce przytulne, miłe w dotyku i ciepłe, a narzuty powinny pięknie wyglądać i być śliczną ozdobą łóżka. Wysokiej jakości pościel gwarantuje gościom spokojny sen oraz wygodę dla personelu- pościel bez problemu zdejmuje się i zakłada. Kolory nie tracą blasku po paru praniach. Kołdry i poduszki dawane gościom powinny spełniać wysokie parametry ciepłochłonne. Najlepsze są poduszki i kołdry z wypełnieniem antyalergicznych włókien silikonowych, które nie powodują alergii i są polecane  nawet dla osób zmagających się z alergią. Pościel oferowana jest w różnych kolorach i wzorach, więc bez trudu można ją dopasować do stylu, w którym został urządzony pokój.

Każdy hotel ma restaurację. W lokalu gastronomicznym istotne jest nie tylko smaczne jedzenie, ale i wygląd pomieszczenia.

Z wdziękiem udekorowane stoły elegancki obrus , ładna zastawa zapraszają gości do zamówienia jedzenia i potrafią nadać wnętrzu niepowtarzalnego charakteru. Wiadomo, że gościom zdarzy się poplamić obrus. Dlatego w restauracjach hotelowych świetnie sprawdzą się obrusy adamaszkowe, które nie tylko prześlicznie wyglądają i zdobią stoły, ale także mają podwyższoną odporność na zabrudzenia. Nie niszczą się po częstym praniu z użyciem środków chemicznych i w wysokiej temperaturze. Dostępne są obrusy w różnych kształtach: prostokątne, kwadratowe i okrągłe.  Obrusy hotelowe  są odporne na odbarwienia i bardzo ładnie układają się na stole.

Dopełnieniem oferty obrusów są  eleganckie pokrowce na krzesła, które wraz z obrusem tworzą cudowny komplet urzekający niejednego gościa.

Obrusy i pokrowce na krzesła oraz serwetki oferowane są w szerokiej gamie kolorystycznej. Będą świetnie wyglądały w każdej restauracji. Według gości zadbany wystrój restauracji ma wpływ na decyzję o zamówieniu jedzenia i na ocenę jakości obsługi. W końcu każdy lubi zjeść w ładnym wnętrzu i czuć się wyjątkowo podczas posiłku. Do obrusów można zamówić pokłady pod obrus, które chronią stoły przed uszkodzeniami.

Wykąpany i najedzony gość chętnie relaksuje się w pokoju lub korzysta z innych atrakcji hotelu, np.: kręgielni, SPA, basenu. Dla większego komfortu gościa istotne są zwykłe pantofle hotelowe- wygodne papcie do przemieszczania po hotelu. Muszą spełniać dwa warunki: mieć antypoślizgową podeszwę i zapewniać wygodę.

Nogi potrzebują odpoczynku od wszelkiego rodzaju butów wyjściowych niezależnie od tego, czy są to buty sportowe, czy szpilki. Goście hotelowi lubią drobiazgi. Takie rzeczy , jak hotelowe kapcie, czy ręczniki są oczekiwanym dodatkiem w pokoju. Gość przecież może  zostawić w domu, ręcznik, czy szlafrok.