Skuteczna reklama

Skuteczna reklama

Na rynku jest wiele firm. Wszystkie muszą zainteresować klienta swoja propozycją. Dźwignią handlu jest promocja. profesjonalnie przygotowana reklama pomaga wyróżnić się z tłumu firm  o bliźniaczym profilu działalności. Zainteresowanie publiczności wygrywa firma, która przyciągnie uwagę przyszłego klienta.

We współczesnym świecie nie ma miejsca na anonimowość. Aby działać na rynku trzeba wyjść frontem do klienta, poznać jego potrzeby i zaprezentować się w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę. Nic dziwnego, że środki na cele reklamowe to nawet 25% budżetu firmowego. Dofinansowania z różnych źródeł na start lub rozruch działalności gospodarczej można wykorzystać na zareklamowanie swojej oferty. Dobra reklama to przekaz rzucający się w oczy i łatwy do zapamiętania. Ważne są zarówno zawartość merytoryczna reklamy, jak i nośnik. Bez wątpienia bilbord szybciej przyciągnie uwagę niż ulotka lub wizytówka. Reklama nie może nie powinna być przegadana. Najwyższej jakości reklama szczyci się idealnie dobraną do tematu grafiką i wpadającym w ucho, łatwym do zapamiętania sloganem. Pierwszym warunkiem uzyskania zysku z prowadzenia firmy jest  widzialność oferty dla nabywcy.

Właściwie opracowana  reklama pozytywnie wpłynie na image firmy na rynku lokalnym lub krajowym. Doskonałym sposobem na utrwalenie pozycji na rynku lokalnym jest mobilna reklama.

Wielkie bilbordy są reklamą stacjonarną, która dociera do odbiorców na obszarze umieszczenia bilbordów. Może pokazywać treści reklamowe przez dłuższy okres, co daje możliwości , że przechodzień zapamięta treść plakatu i reklamowany przedmiot. Jeżeli zleceniodawca wymaga błyskawicznego efektu reklamowego w postaci wzrostu liczby osób   zainteresowanych  jego ofertą, to powinien przemyśleć inwestycję w reklamę mobilną na przyczepach reklamowych. Tego typu reklama ma kilka rodzajów.  Typ A, to jazda po ustalonych trasach z przyczepą reklamową przez 8 bądź 10 godzin dziennie. Przejazd można obserwować za pomocą GPS. Zleceniodawca otrzyma dodatkowo parę fotografii dokumentujących przejazd.

Z kolei przyczepa reklamowa backlight ma znacznie obszerniejszą powierzchnię reklamową tj. około 34m2. Wieczorem przyczepa jest podświetlenia wewnątrz  za pomocą LED’ów.  Przyczepa backlight ma własny akumulator i może być użytkowana jako świecąca reklama stacjonarna. Dzięki użyciu przyczepy w nocy, o powyższym rodzaju promocji należy powiedzieć skuteczna reklama.

Nie od dziś wiadomo, że właściciele firm wykupujące reklamę wymagają od niej skuteczności, tj. efektywności w postaci nowych kupców.Długość trasy przyczepy reklamowej to nawet 100km, czyli ogromna możliwość pozyskania nowych nabywców. Reklama Warszawa charakteryzuje się osobistym podejściem do każdego klienta i bogatą ofertą reklamową. Profesjonalni graficy przygotują projekt plakatu na busa reklamowego lub przyczepę reklamową. Na życzenie klienta jest możliwość  przygotowania ulotek  i zorganizowania słodkiej promocji. Agencja reklamowa zatrudnia profesjonalne hostessy, które prowadzą imprezy reklamowe.

Hostessy blisko przyczepy reklamowej mogą rozdawać ulotki i częstować przybyłych gości słodkościami, np.: cukierkami, pączkami.

Z doświadczenia agencji reklamowej wynika, że taka akcja promocyjna cieszy się sporym powodzeniem wśród potencjalnych klientów. Do słodkości chętnie podchodzą dzieci, a dorośli w tym czasie zerkają na ofertę  firmy. To znakomita sytuacja do zdobycia nowych kontaktów handlowych. Reklama na przyczepie przyciąga uwagę okolicznych mieszkańców. Jest nietypowa, trudno jej nie zauważyć. W opinii fachowców od marketingu reklama mobilna zyskuje coraz powszechniejsze zainteresowanie. Jest to rewelacyjny sposób na wypromowanie swojego produktu lub oferowanej usługi w wybranym miejscu.

Sprawdza się na rynku lokalnym, także w mniejszych gminach.

Przyczepa reklamowa wynajmowana jest przez różnego rodzaju  fundacje do prowadzenia kampanii społecznych, które często wywołują komentarze opinii publicznej. Wykorzystują ją partie polityczne  w trakcie kampanii wyborczej.